Dobrá marketingová kampaň umí zaujmout. Ta od Destinační společnosti Východní Čechy, jíž pomohla dotace z ROP Severovýchod, nadchla také odborníky

mal___web.jpg Brno – Začátkem května zahájila Destinační společnost Východní Čechy (DSVČ) velkou turistickou kampaň Vaše Východní Čechy v osmi krajských městech České republiky, na kterou získala dotaci z ROP Severovýchod. Teď za ni sklízí kromě kýženého ohlasu turistů a návštěvníků také pochvalné odezvy z řad odborníků. 

Ten největší přišel při veletrhu cestovního ruchu GO&Regiontour v Brně, kde tato ucelená akce získala speciální cenu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. Ve stejné kategorii bodovalo i Českomoravské pomezí, které skončilo na druhém místě.

Speciální cenu převzali krajský radní pro cestovní ruch René Živný a ředitelka DSVČ Alena Horáková. „Malé městské světelné billboardy, takzvané city lighty, a roadshow po obchodních domech oslovily zájemce o návštěvu Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Lákaly především na hlavní turistické magnety kraje. Kampaň se líbila nejen veřejnosti, ale i odborné porotě,“ uvedl radní René Živný.

Kampaň byla rozdělena do dvou částí, letní a zimní, a cílila hlavně na domácí klientelu. Roadshow s kompletní turistickou nabídkou Pardubického kraje putovala po obchodních domech v Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě.

Více informací se dozvíte zde.