Investice, které se neztratí aneb ROP jde do ulic

web.JPG Plakáty odkazující na Regionální operační program NUTS II Severovýchod byly právě dnes 1. dubna instalovány do prosvětlených vitrín v Liberci, Hradci Králové a v Pardubicích.

„Chceme upozornit na program, který regionu už pátým rokem pomáhá. Ústřední slogan: Investice, které se neztratí, tedy ne náhodou spojujeme s pětiletými dětmi,“ říká Zdeněk Semorád, ředitel Úřadu Regionální rady. V Liberci je plakát k vidění například u Masarykova muzea a na nádraží Fügnerova, v Hradci Králové ho najdete mimo jiné u kina Centrál či na Ulrichově náměstí, v Pardubicích zase před obchodním domem Grand nebo u hlavního nádraží. „Třetí dubnový týden na půlroční kampaň navážeme v tištěných médiích, ale i spotem v Rádiu Černá Hora,“ dodal Semorád. Připravují se také polepy trolejbusů v krajských městech a krátký film.