Cílená prezentace a propagace Královéhradeckého kraje jako celku

V rámci projektu probíhaly následující aktivity: presstripy, prezentace v českých centrech, inzerce a prezentace v médiích, výroba reklamních předmětů, aktualizace a doplnění fotobanky, aktualizace DVD a elektronické vizitky, zpracování studie na tvorbu informačního systému kraje, účast na zahraničních veletrzích, infovláček, propagační brožury, prezentace Královéhradeckého kraje v rámci předsednictví ČR Radě EU.
Příjemce | Královéhradecký kraj |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/02.00089 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 02 |
Doba realizace | 1. květen 2008 až 31. říjen 2010 |
Místo realizace | Hradec Králové |
Celkové způsobilé výdaje | 20 363 204,56 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 18 835 963,93 Kč |
Z toho dotace EU | 17 308 723,62 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Čtvrtek, 3. prosinec 2009