Cílená prezentace a propagace Královéhradeckého kraje jako celku II

Předmětem projektu byla prezentace a propagace Královéhradeckého kraje jako celku v tuzemsku a zahraniční. Jednalo se o následující aktivity: realizace společného datového skladu a informačního systému Královéhradeckého kraje, zacílení propagace atraktivit cestovního ruchu na zahraniční klientelu, reprezentativní publikace o kraji, účast na tuzemských veletrzích, mediální kampaň, statistická šetření a monitoring, setkání pracovníků informačních center, zpracování marketingové strategie Královéhradeckého karaje pro roky 2011 - 2013 z pohledu cestovního ruchu, zpracování mapy pro handicapované návštěvníky, zhotovení propagačních předmětů, zrpovoznění výstavního systému a uspořádání prezentační akce - život a dílo Františka Kupky aj.
Příjemce | Královéhradecký kraj |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00861 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 1. srpen 2010 až 31. březen 2014 |
Místo realizace | Královéhradecký kraj |
Celkové způsobilé výdaje | 14 371 875,05 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 13 293 984,42 Kč |
Z toho dotace EU | 12 216 093,79 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Pondělí, 16. květen 2011