Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko IIB

Projekt navázal na předchozí "informační a propagační kampaň Chrudimsko-Hlinecko" a souběžně připravovaný projekt "Informační a propagační kampaň Chrudimsko-Hlinecko II", přičemž specifikem tohoto projektu je cílová skupina děti a mládež. Jednotlivé aktivity se zaměřily zvláště na lokality vhodné pro zvýšení návštěvnosti uvedené cílové skupiny (tábořiště, sportoviště, technické u kulturní památky) a byly generovány formou přístupnou této skupině - prezentace na Bambiriádách, fantripy pro organizátory dětských kolektivů.
Příjemce | "Česká rada dětí a mládeže" |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00805 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 27. říjen 2010 až 31. srpen 2013 |
Místo realizace | Chrudim |
Celkové způsobilé výdaje | 1 0436 44,67 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 965 371,24 Kč |
Z toho dotace EU | 887 097,89 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Pondělí, 11. duben 2011