Integrovaný projekt cestovního ruchu Libereckého kraje

Zvýšení návštěvnosti turisticky zajímavých míst i kvality služeb tak, aby se Liberecko stalo oblíbenou turistickou destinací. To řešil marketingový projekt, jenž chce vyšel vstříc potřebám návštěvníků regionu a „na míru“ zatraktivnil nabídku služeb, turistických programů a produktů. Dále se zaměil na propagaci regionů, inovaci informačního webu, zřízení mapového portálu, zpracování nabídkového katalogu po poskytovatele služeb a veřejnost i certifikaci ubytovacích zařízení.
Příjemce | Liberecký kraj |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/02.00093 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 02 |
Doba realizace | 1. červenec 2008 až 31. květen 2011 |
Místo realizace | Liberec (nečleněné město) |
Celkové způsobilé výdaje | 15 733 830,37 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 14 553 793,09 Kč |
Z toho dotace EU | 13 373 755,81 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Zajímavosti projektu
Propagační materiály a marketingové aktivity
TIPY NA VÝLETY
na Liberecku, v Máchově kraji, v Českém ráji, Krkonoších, Lužických a Jizerských horách si stáhněte Z_D_E
Čtvrtek, 3. prosinec 2009