Marketing cestovního ruchu - Špindlerův Mlýn

Hlavním cílem projektu byla podpora cestovního ruchu a turismu ve Špindlerově Mlýně prostřednictvím propagačních materiálů a prezentování města na veletrzích cestovního ruchu. Město předpokládalo, že rozvoj cestovního ruchu přiláká větší počet návštěvníků, což přispěje k lepšímu využití stávajícího potenciálu této příhraniční oblasti. Díky novým, moderním vytvořeným propagačním materiálům se mimo jiné také zvýšila konkurenceschopnost turistických oblastí v rámci nabízených možností cestovního ruchu. V rámci projektu také vznikly infokiosky, město našlo svého maskota, který také pomáhá při propagaci oblasti a zkvalitněna byla také webová prezentace Špindlerova Mlýna a okolí.
Příjemce | Město Špindlerův Mlýn |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00789 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 1. srpen 2010 až 31. prosinec 2011 |
Místo realizace | Špindlerův Mlýn |
Celkové způsobilé výdaje | 2 974 858,93 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 2 751 744,08 Kč |
Z toho dotace EU | 2 528 629,69 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Čtvrtek, 9. červen 2011