Marketingová kampaň a podpora destinace Orlické hory a Podorlicko - 1.část

-
 

Marketingová kampaň a podpora destinace Orlické hory a Podorlicko V Orlických horách a Podorlicku se snoubí přírodní krásy s historií. V regionu je navíc relativně dobré zázemí infrastruktury a služeb. Aby potenciální návštěvníci veděli o této destinaci, je třeba ji jednotně propagovat. Proto připravila mladá destinační společnost Orlické hory a Podorlicko komplexní marketingovou kampaň a podporu "značky Orlické hory". Byl tak spuštěn informační webový portál a vytvořen systém úzké partnerské spolupráce s podnikateli, kraji a dalšími aktéry. Společnost region propagovala na řadě veletrhů a prezentačních akcích, nechyběla mediální kampaň a vydání brožur a dalších specifických materiálů.  

Příjemce Orlické hory a Podorlicko
Registrační číslo CZ.1.13/3.2.00/14.00866
Prioritní osa Prioritní osa 3: Cestovní ruch
Oblast podpory 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu
Kolo výzvy 14
Doba realizace 4. prosinec 2010 až 30. listopad 2013
Místo realizace Orlické hory a Podorlicko
Celkové způsobilé výdaje 7 985 415,45 Kč
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) 7 386 508,10 Kč
Z toho dotace EU 6 787 602,03 Kč

Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci

Fotogalerie

Zpět