Marketingová kampaň Turistické oblasti Králický Sněžník

-
 

Webové stránky turistické oblasti získali v říjnu 2011 první cenu na TOUR REGION FILM v Karlových Varech Cílem projektu je přispět k trvalému zájmu turistů o nabídku Turistické oblasti Králický Sněžník prostřednictvím  realizace profesionální marketingové kampaně. Ta je zaměřena na propagaci značky, klíčových produktů turistické oblasti a na zajištění prostředků pro odborné poradenství a služby pro destinační společnost Králický Sněžník.  

Příjemce Králický Sněžník, o.p.s.
Registrační číslo CZ.1.13/3.2.00/14.00901
Prioritní osa Prioritní osa 3: Cestovní ruch
Oblast podpory 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu
Kolo výzvy 14
Doba realizace 3. leden 2011 až 31. březen 2013
Místo realizace Králíky
Celkové způsobilé výdaje 5 410 304,39 Kč
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) 5 004 531,01 Kč
Z toho dotace EU 4 598 758,22 Kč

Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci

Zajímavosti projektu

Webové stránky turistické oblasti získali první cenu v multimediální katgorii na TOUR REGION FILM 2011 v Karlových Varech. Více se dočtete na http://www.kral-sneznik.cz/kralicky-sneznik/329/

Zpět