Marketingová kampaň Turistické oblasti Králický Sněžník

Cílem projektu je přispět k trvalému zájmu turistů o nabídku Turistické oblasti Králický Sněžník prostřednictvím realizace profesionální marketingové kampaně. Ta je zaměřena na propagaci značky, klíčových produktů turistické oblasti a na zajištění prostředků pro odborné poradenství a služby pro destinační společnost Králický Sněžník.
Příjemce | Králický Sněžník, o.p.s. |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00901 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 3. leden 2011 až 31. březen 2013 |
Místo realizace | Králíky |
Celkové způsobilé výdaje | 5 410 304,39 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 5 004 531,01 Kč |
Z toho dotace EU | 4 598 758,22 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Zajímavosti projektu
Webové stránky turistické oblasti získali první cenu v multimediální katgorii na TOUR REGION FILM 2011 v Karlových Varech. Více se dočtete na http://www.kral-sneznik.cz/kralicky-sneznik/329/
Pondělí, 11. duben 2011