Marketingová podpora a informační systém Oblastní galerie v Liberci

-
 

Bilboard Projekt podporoval zájem o nabídku Oblastní galerie v Liberci a rozšířil okruh návštěvníků. „Chtěli jsme přilákat nejen Liberečáky, ale i zájemce z německého a polského příhraničí,“ řekl Jan Randáček, ředitel galerie. „Prezentovat kulturní dědictví, rozšířujeme turistické produkty a zlepšujeme život obyvatel,“ doplňuje. Vizuální prezentace galerie se změnila díky novému grafickému manuálu a informačnímu systému v budově galerie. Ta se propagovala i na billboardech, dopravních prostředcích a v několikajazyčné propagační skládance.  

Příjemce Oblastní galerie v Liberci, přsípěvková organizace
Registrační číslo CZ.1.13/3.2.00/14.00936
Prioritní osa Prioritní osa 3: Cestovní ruch
Oblast podpory 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu
Kolo výzvy 14
Doba realizace 1. únor 2011 až 31. prosinec 2012
Místo realizace Liberec
Celkové způsobilé výdaje 1 870 663,16 Kč
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) 1 730 363,42 Kč
Z toho dotace EU 1 590 063,68 Kč

Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci

Fotogalerie

Zajímavosti projektu

NAPSALI O NÁS:

Liberecký deník, 6. 9. 2011: Galerie vyslala do ulic příšeru

Liberecký deník, 22. 1. 2009: Záchrana Oblastní galerie si vyžádá přes 230 milionů

R1 Genus, ČTK: 13. 1. 2011: Nové vedení Liberce chystá analýzu projektů za 1,5 mld.Kč

liberec.nejlepsi-adresa.cz, 2. 5. 2011: Budoucnost Oblastní galerie Liberec je nejistá. Kam s ní?

Grafický manuál /loga; ke stažení zde/
Prezentační skládačka /ke stažení zde/

Zpět