Marketingová podpora a informační systém Oblastní galerie v Liberci

Projekt podporoval zájem o nabídku Oblastní galerie v Liberci a rozšířil okruh návštěvníků. „Chtěli jsme přilákat nejen Liberečáky, ale i zájemce z německého a polského příhraničí,“ řekl Jan Randáček, ředitel galerie. „Prezentovat kulturní dědictví, rozšířujeme turistické produkty a zlepšujeme život obyvatel,“ doplňuje. Vizuální prezentace galerie se změnila díky novému grafickému manuálu a informačnímu systému v budově galerie. Ta se propagovala i na billboardech, dopravních prostředcích a v několikajazyčné propagační skládance.
Příjemce | Oblastní galerie v Liberci, přsípěvková organizace |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00936 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 1. únor 2011 až 31. prosinec 2012 |
Místo realizace | Liberec |
Celkové způsobilé výdaje | 1 870 663,16 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 1 730 363,42 Kč |
Z toho dotace EU | 1 590 063,68 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Zajímavosti projektu
NAPSALI O NÁS:
Liberecký deník, 6. 9. 2011: Galerie vyslala do ulic příšeru
Liberecký deník, 22. 1. 2009: Záchrana Oblastní galerie si vyžádá přes 230 milionů
R1 Genus, ČTK: 13. 1. 2011: Nové vedení Liberce chystá analýzu projektů za 1,5 mld.Kč
liberec.nejlepsi-adresa.cz, 2. 5. 2011: Budoucnost Oblastní galerie Liberec je nejistá. Kam s ní?
Grafický manuál /loga; ke stažení zde/
Prezentační skládačka /ke stažení zde/
Středa, 7. září 2011