Marketingové a koordinační aktivity v Českém ráji

Rozšířit možnosti turistiky se snaží region Český ráj. Rád by zachoval návštěvnost, prodloužil sezonu a přivedl návštěvníky i do méně známých lokalit. „Pomoci by mělo zpracování čtyř různých studií produktů cestovního ruchu: Český ráj bez bariér, Za pohádkou do ČR, Zlatá stezka, Technické památky a rozhledová místa v Českém ráji,“ vysvětluje Pavla Bičíková, projektová manažerka. Český ráj chce informovat díky prezentacím na domácích a zahraničních trzích, veletrhům, informačním kampaním, propagačním materiálům a internetu – na oficiálním webu www.cesky-raj.info a produktových stránkách, např. www.ceskyrajdetem.cz . „Rádi u nás přivítáme české i zahraniční turisty, očekáváme je hlavně z Německa, Holandska a Polska,“ přeje si Bičíková.
Příjemce | Sdružení Český ráj |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00947 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 1. říjen 2010 až 15. září 2013 |
Místo realizace | Turnov |
Celkové způsobilé výdaje | 7 740 104,19 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 7 159 596,37 Kč |
Z toho dotace EU | 6 579 088,56 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Zajímavosti projektu
Prázdninová nabídka aktivit na každý den léta 2012
Tisková zpráva Sdružení Český ráj ze dne 2. 7. 2012
Napsali o nás:
Czech Travel Press: Marketingové aktivity v propagaci Českého ráje
Středa, 7. září 2011