Návrh a marketingová podpora tématu cestovního ruchu na r. 2009

Projekt Návrh a marketingová podpora tématu cestovního ruchu na r. 2009 navazuje na dříve realizované projekty v oblasti cestovního ruchu Pardubického kraje. Propagace zahrnující všechny aspekty území a široké spektrum atraktivit je pro návštěvníka vždy méně přehledná, než časově omezená propagace zaměřená na konkrétní téma. Z tohoto principu vycházel také projekt Příprava a realizace tématu cestovního ruchu na rok 2008, který se týkal témat „koně“ a „Králický Sněžník“, na jehož realizaci tento projekt navázal. Díky důrazu na jedno, max. dvě konkrétní témata v propagaci se zvýšila efektivita propagačních aktivit a vynaložených prostředků.
Příjemce | Destinační společnost Východní Čechy |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/02.00145 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 02 |
Doba realizace | 1. červenec 2008 až 31. leden 2010 |
Místo realizace | Pardubice I |
Celkové způsobilé výdaje | 3 510 363,49 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 3 247 086,22 Kč |
Z toho dotace EU | 2 983 808,96 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Čtvrtek, 3. prosinec 2009