Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší

Moderní technologie a propagace 21. století. To byl cíl a zároveň výzva, která ležela před Svazkem měst a obcí Krkonoše, který se spolu s dalšími partnery pustil do realizace projektu nazvaného Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší. Tato marketingová kampaň přinesla řadu novinek. Pod poetickým názvem Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší se skrývá mnoho moderních vymožeností. Vznikly geolokační hra, k prezentaci lokality je využito i moderních internetových aplikací včetně google adwords, vydán byl ucelený, pravidelný newsletter anebo vznikla souhrnná nabídka aktivit, které je možné podniknout i za nepříznivého počasí. Kampaň navíc připravila řadu možností jak více zapojit děti. Pro ty tak nyní existuje například speciální razítkovací hra spojená s poznávání Krkonoš a podkrkonoší.
Příjemce | Krkonoše - svazek měst a obcí |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/37.01349 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 37 |
Doba realizace | 1. květen 2014 až 20. září 2015 |
Místo realizace | Vrchlabí |
Celkové způsobilé výdaje | 3 065 888,50 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 3 065 888,50 Kč |
Z toho dotace EU | 3 065 888,50 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Pondělí, 19. leden 2015