Rozvoj atraktivit cestovního ruchu v Mimoni

-
 

Krajina v Mimoni Cílem projektu bylo zvýšit návštěvnost města a muzea a prodloužit dobu, kterou zde turista pobyde. „Na webu www.muzeummimon.cz například informujeme o všech výstavách a vernisážích, které plánujeme,“ říká Petra Tomaschová z Městského muzea Mimoň. To v přízemí nabízí stálou expozici, měnícím se výstavám vyhradilo první patro a galerii. V červenci 2011 byla vytvořena panoramatická prohlídka muzea na webu. Z evropských peněz se dále financovala reklama v médiích (v tisku, rádiu, videospoty, na internetu), vydávání DVD a tiskovin. „Letáky měly u turistů veliký úspěch, tudíž plánujeme dotisk pro rok 2012. Navíc veškeré akce inzerujeme v rádiu Crystal,“ doplňuje Tomaschová.  

Příjemce Město Mimoň
Registrační číslo CZ.1.13/3.2.00/14.00958
Prioritní osa Prioritní osa 3: Cestovní ruch
Oblast podpory 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu
Kolo výzvy 14
Doba realizace 1. únor 2010 až 31. srpen 2013
Místo realizace Mimoň
Celkové způsobilé výdaje 3 486 515,03 Kč
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) 3 225 026,39 Kč
Z toho dotace EU 2 963 537,76 Kč

Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci

Fotogalerie

Zajímavosti projektu

V rámci projektu dále probíhaly tyto aktivity: Kniha o Mimoni, propagační DVD o městě, výroba upomínkových předmětů, workshop, virtuální prohlídka muzea – kamerový systém, správa webových stránek muzea, články v Českolipském deníku.

Turistické výlety, cyklotrasy, mapy nebo zajímavosti o městě a historických památkách si stáhněte zde (pod každým odkaz se vám otevře jednotlivý leták; formát PDF).

Zpět