Rozvoj turistického regionu Českolipsko

„Vydali jsme propagační materiály (Letní turistické noviny, Image materiál Českolipska, Trhací mapa, Produktová nabídka, Sklářská cesta Českolipsem a Poutní cesta Českolipskem), přepracovali webové stránky,“ popisuje Jan Stejskal zastupující projekt, který si kladl za cíl podpořit cestovní ruch na Českolipsku. Dále se navázala spolupráce se subjekty cestovního ruchu v turistickém regionu a uskutečnilo se několik prezentací na veletrzích (Region tour Brno a Holiday World Praha.)
Příjemce | Sdružení Českolipsko |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00973 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 1. červen 2010 až 31. prosinec 2013 |
Místo realizace | Česká Lípa |
Celkové způsobilé výdaje | 3 821 203,90 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 3 534 611,31 Kč |
Z toho dotace EU | 3 248 021,20 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Úterý, 27. září 2011