Společný marketing cestovního ruchu turistického regionu Jizerské hory

Díky projektu s téměř šesti milionovou dotací z ROP se zlepšila propagace Jizerských hor. Během přípravné fáze se nastavila spolupráce mezi TIC, destinančním managerem a dalšími. Určily se klíčové aktivity pro společný marketing a podala zpracovaná žádost. Během realizace se sjednotila vizualizace propagačních materiálů, koordinovala se spolupráce TIC, připravily se společné turistické produkty.
Příjemce | Jizerské hory - Turistický region Liberecko, Jablonecko, Frýdlantsko a Tanvaldsko |
Registrační číslo | CZ.1.13/3.2.00/14.00856 |
Prioritní osa | Prioritní osa 3: Cestovní ruch |
Oblast podpory | 3.2. Marketingové a koordinační aktivity v oblasti cestovního ruchu |
Kolo výzvy | 14 |
Doba realizace | 1. září 2010 až 30. prosinec 2013 |
Místo realizace | Janov nad Nisou |
Celkové způsobilé výdaje | 6 754 868,73 Kč |
Z toho dotace RR (EU + státní rozpočet) | 6 248 253,57 Kč |
Z toho dotace EU | 5 741 638,42 Kč |
Uvedené částky odpovídají skutečně proplacené dotaci
Fotogalerie
Zajímavosti projektu
Napsali o nás:
Jablonecké kulturní a informační centrum: Společný marketing cestovního ruchu v Jizerských horách
Tiskoviny:
Jizerské noviny zima 2011 (německá mutace)
Úterý, 6. prosinec 2011